Hogan Assessment Certifikacijski Trening

Trodnevni Hogan Assessments certifikacijski trening polaznicima omogućava dubinsko razumijevanje načina korištenja i interpretacije Hogan instrumenata za procjenu osobnosti, otkrivanje talenata, jakih i slabih strana potencijalnih kandidata.

Primjena

Hoganove izvještaje koriste vodeće kompanije kako bi:
  • zaposlili adekvatne ljude, postavili ljude na odgovarajuća radna mjesta ili ih usmjerili u karijeri
  • identificirali i razvijali talentirane ljude i lidere
  • unaprijedili odnose sa klijentima, smanjili odlazak radne snage, apsentizam i druge kontraproduktivne posljedice. 

Sadržaj certifikacijskog treninga

Hogan Assessment certifikacijski trening sastoji se od teorijskog i praktičnog dijela koji su  dizajnirani s ciljem da polaznici istraže:

  • što je ličnost te zašto je to važna za razvoj i selekciju?
  •  “svijetlu” i “tamnu” stranu ličnosti
  • interpretaciju rezultata HOGAN procjene
  • praktične primjene HOGAN procjene unutar HR procesa
  • pružanje povratnih informacija i davanje razvojnih preporuka
  • odnose između sva tri Hogan instrumenta (HPI, HDS, MVPI)

Trening unaprijeđuje vještine interpretacije svakog polaznika kroz složene studije slučaja, primjenjene feedback susrete i coaching.

  • Polaznici će izvoditi detaljne interpretacije i analize rezultata procjene.
  • Polaznici će davati sveobuhvatne povratne informacije o rezultatima na HPI, HDS i MVPI u grupnom i individualnom okruženju.
  • Polaznicima će biti prezentirane najefikasnije metode procjene i interpretacije.
  • Polaznici koji uspješno završe trening i domaće zadatke nakon treninga dobivaju certifikat za korištenje Hogan inventara.

Trening je namijenjen

  • Menadžerima i voditeljima timova
  • HR menadžerima
  • HR konzultantima
  • organizacijskim psiholozima

HOGAN TESTOVI

HOGANOV INVENTAR OSOBNOSTI (HOGAN PERSONALITY INVENTORY - HPI)

Prvi inventar osobnosti zasnovan na petofaktorskom modelu i razvijen upravo za radno okruženje.

Procjena ličnosti ubrzano postaje najbolji način za selekciju i razvoj talenata, a HPI je industrijski standard za procjenu odnosa između ličnosti i uspješnosti u izvršavanju nekog zadatka/posla. Duboko usađene karakteristike izmjerene pomoću HPI-a utječu na način na koji pojedinci pristupaju poslu i interakciji s drugim ljudima.
HPI identificira svijetlu stranu osobnosti, ono što vidimo kada su ljudi u svom najboljem izdanju, a to su tendencije u ponašanju koje su uočljive i koje idu u prilog povećavanju radnog učinka.
Ovaj pristup ima 30 godina dugu povijest u predviđanju učinka zaposlenih i pomaganju tvrtkama da izbjegnu preokrete, odsutnost s posla, premalu produktivnosti te izbjegavanje nedovoljno dobrih usluga.

HOGANOV RAZVOJNI TEST (HOGAN DEVELOPMENT SURVEY - HDS)

HDS je jedini poslovni alat koji mjeri disfunkcionalne obrasce ponašanja.

Ponašanje duboko usađena u osobine ličnosti, koja pogoršavaju odnose, smanjuju produktivnost ili ograničavaju radni potencijal, mogu imati negativan utjecaj na karijeru te utječu na stil vodstva pojedinca te upućuju na akcije koje će osoba poduzimati kada je pod stresom.
Kada su pod stresom, kod većine ljudi će se pojaviti određene kontraproduktivne tendencije ili faktori rizika. U normalnim okolnostima, ove karakteristike bi zapravo mogle biti jače strane osobe. HDS identificira tendencije koje se često gledaju kao negativne strane ličnosti koje mogu imati negativan utjecaj na radnu učinkovitost. Zato kažemo da HDS otkriva tamnu stranu ličnosti.

MOTIVATORI I POKRETAČI (MOTIVES, VALUES, PREFERENCES INVENTORY - MVPI)

Ljudima se sviđaju drugi koji dijele njihove vrijednosti i preferiraju raditi poslove koji podržavaju njihove vrijednosti.

MVPI otkriva ukorijenjene vrijednosti, ciljeve i interese pojedinca te može razjasniti područja kompatibilnosti i potencijalnih sukoba između članova tima te ujedno utjecati na izbor posla i karijere pojedinca. Tvrtke koriste ovu informaciju kako bi osigurale sklad u vrijednostima novozaposlenog s vrijednostima organizacije te predviđanje vrste okruženja u kojima će osoba najbolje izvršavati posao i tip radne kulture koju će osoba kreirati kao lider.

Iz intervjua s Dr. Robertom Hoganom

Očaranost karizmom lidera vrlo lako dovodi do kasnijeg razočaranja osobnošću i perfomansama od strane podređenih, ali i poslovnih partnera. Mit o tome da su pravi, istinski lideri nužno i karizmatične osobe koje sve osvajaju „na prvi pogled“ konačno treba srušiti.

Karizmatični lideri često su vrlo narcisoidne osobe koje uz svoju privlačnu stranu često imaju i onu „tamnu“ - arogantnu, gladnu moći i nesklonu da prepozna i prizna vlastite pogreške. Upravo nepriznavanje vlastitih pogrešaka i nedostatak skromnosti karizmatičnim liderima često onemogućuju kvalitetno upravljanje ljudima i kompanijom
.
vrh stranice