Vođenje sastanaka i delegiranje

Cilj ovog treninga je usvajanje vještine učinkovite pripreme sastanka, vođenja sastanka i realizacije akcijskog plana. Usvajanjem vještina učinkovitog delegiranja, rukovoditelj razvija kontrolu nad dodijeljenim zadacima i odgovornostima istovremeno razvijajući kompetencije zaposlenika. Trening je organiziran kao interaktivna radionica u okviru koje svaki polaznik samostalno vodi “mini sastanak” te delegira konkretne zadatke. Teme sastanka dogovaraju se unaprijed te su tematski bliske problematici poslovnog okruženja rukovoditelja.

Sadržaj treninga

  • Uloga i važnost sastanka: sastanak kao alat učinkovite poslovne komunikacije
  • Sastanak kao gubitak vremena: 6 razloga neučinkovitog sastanka
  • Sastanak kao ciljana profitabilna aktivnost: 6 zlatnih pravila uspješnog vođenja sastanka
  • Uloga i odgovornost rukovoditelja i sudionika sastanka
  • Svrha sastanka – davanje/izmjena/kreiranje informacija
  • Kreativni sastanak: definiranje ciljeva, planiranje i rješavanje problema, produkcija novih ideja, donošenje odluka, analiza poslovnih situacija, diskusija, timski rad
  • Sastanak kao proces : priprema – vođenje – akcijski plan (before –during – after)
  • Uloga mentalne mape u pripremi dnevnog reda, vođenju sastanka i delegiranju zadataka
  • Kako provesti zaključke sastanka: "Tko?", "Što?" i "Do kada?" – jasnoća u definiranju i dodjeli zaduženja i odgovornosti
  • Delegiranje - zdrava i uspješna navika rukovoditelja
  • 6 A model delegiranja: pravi zadatak pravim ljudima
  • Delegiranje kao razvojni alat zaposlenika i rukovoditelja
vrh stranice