Axonify klijenti

Priče o uspjehu

Pogledajte što kažu zaposlenici u organizacijama koje su uvođenjem Axonify platforme u svoje poslovanje osigurale bolju internu komunikaciju i obuku koja stvarno funkcionira na terenu.

Tehnomanija

Tehnomanija je 2021. implementirala Axonify za 1700 svojih prodavača u preko 120 maloprodajnih objekata na cijelom teritoriju Srbije. S Axonifyjem su uspjeli ubrzati i optimizirati proces spuštanja informacija, kao i riješiti troškove offline edukacije front line zaposlenika koji se sada odvijaju putem aplikacije.

Leggiero

Leggiero je implementirao Axonify za svoje osoblje u preko 30 lokala. S Axonifyjem su dodatno potaknuli zajedništvo među zaposlenicima koristeći komunikacijske i gaming alate aplikacije. Osoblje redovito koristi Axonify za svoje kratke dnevne obuke koje su im pomogle u izgradnji boljeg odnosa s gostima i kolegama.

Batak

Lanac Batak grill restorana broji oko 300 zaposlenika na preko 17 lokacija. Axonify je postao centralno mjesto putem kojeg spuštaju sve informacije i educiraju osoblje. Danas u bilo kojem trenutku mogu poslati ključne informacije koja će odmah doći do svakog zaposlenika. S Axonifyjem sada educiraju osoblje sukladno njihovom planu razvoja.

Image

PRUŽITE SVOJIM FRONTLINE ZAPOSLENICIMA
PODRŠKU KOJA IM JE POTREBNA!

BT je poboljšao zadovoljstvo klijenata, istovremeno značajno smanjujući vrijeme onboardinga, broj ponovljenih poziva i vrijeme trajanja poziva.

BT

Ethicon je povećao cjelokupnu razinu znanja o prodaji za 49%, povećao svoje samopouzdanje i poboljšao učinkovitost prodaje.

Ethicon

Zabilježeni incidenti u distribucijskim centrima Walmart-a smanjili su se za 54%

Walmart

MOL je implementirao Axonify na 15.000 radnika benzinskih pumpi u 9 zemalja na 7 jezika. Rezultati su 95% participacije i 15% rasta u znanju.

MOL

Axonify smo implementirali prvenstveno kako bismo uspjeli, kad je potrebno, informacijom direktno doći do svakog pojedinog djelatnika – velika većina naših ljudi nema svoje mail adrese niti službene telefone, i informacije se hijerarhijski ‘spuštaju’. Htjeli smo imati direktan kontakt, i osigurati da točna informacija, pravovremeno dođe do djelatnika. Dodatni bonus aplikacije je mogućnost kontinuiranog stjecanja i obnavljanja znanja na brz, zabavan i jednostavan način, što se pokazalo kao vrlo popularno i široko prihvaćeno među djelatnicima.

Antea Popović

HR Direktor, Victus grupa