B2B SALES AKADEMIJA

B2B Sales Akademija moderan je program razvoja vještina potrebnih za ostvarivanje boljih prodajnih rezultata te boljih ishoda u pregovorima. Namijenjen je svim prodajnim i marketinškim profesionalcima koji prodaju proizvode, ideje i rješenja, kao i svima onima koji bi u pregovorima željeli dolaziti do najboljih rješenja.

Trener Domagoj Lipošinović kombinira bogato prodajno iskustvo u vodećim svjetskim tvrtkama s coaching pristupom edukaciji te tako omogućava polaznicima da uče na iskustven način.

Modul 1: Sales Assessment - procjena kompetencija i postavljanje individualnih ciljeva

Na 1. modulu polaznici će proći kroz interaktivni jednodnevni Assessment, dobiti individualni individualni feedback i postaviti si razvojne ciljeve.

 TEME:

  • Utjecaj osobnosti na prodajni stil
  • Case study, igre uloga
  • Snimanje i analiza prodajnog razgovora

 Procjenjivači: ugledni stručnjaci s iskustvom u prodaji

MODUL 2. Strateški B2B prodajni alati

Na 2. modulu polaznici će naučiti razliku između prodaje i pregovaranja, ovladati svim fazama prodajnog procesa i naučiti upravljati procesima u prodajnom managementu s ciljem povećanja prometa i profitabilnosti.

TEME:

  • Strateški dizajn prodajnog procesa: utjecaj vrijednosti, misije i vizije na prodajni proces: tvrtka i ja
  • Tko (ni)je moj kupac?
  • B2B alati u planiranju prodaje
  • Kako postavljati ciljeve (KPI)
  • Segmentacija i kategorizacija kupaca
  • Prodajni lijevak i pipeline
  • Procesi u prodajnom managementu

Modul 3: Umjetnost utjecaja u prodajnom managementu (2 dana)

Na 3. modulu polaznici će usvojiti vještine brzog povezivanja sa sugovornikom, strukturiranja prodajne prezentacije na dojmljiv način te korištenja utjecajnih jezičnih obrazaca za prenošenje ključnih poruka.

  • Elevator pitch: tehnika brze utjecajne prezentacije
  • Kako pričati jezikom kupca
  • Otvorena i zatvorena pitanja, tehnika Papagaj
  • Struktura prodajne prezentacije (4-MAT sistem)
  • Neverbalna komunikacija u prodajnoj prezentaciji
  • Upravljanje pitanjima i prigovorima

Modul 4: Napredne pregovaračke vještine (2 dana)

Na 4. modulu polaznici će kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima unaprijediti svoje pregovaračke vještine i primjenom naprednih pregovaračkih principa naučiti ostvarivati bolje ishode.

TEME:

  • Harvard Negotiation Model pregovaranja
  • NLP Pregovarački model: okvir slaganja, okvir kontrasta, mijenjanje okvira
  • Svjesni i nesvjesni procesi u pregovorima: upravljanje razumom i emocijama
  • Planiranje i upravljanje ustupcima
  • Tko su naši „teški” pregovarači i kako se nositi s njima
  • Jezični obrasci utjecaja

Modul 5: Integracija i certifikacija (1 dan)

Na 5. modulu polaznici će u završnoj prezentaciju reflektirati na vlastiti razvoj, dobit će strukturirani individualni feedback trenera i izraditi osobni plan razvoja za budućnost.

  • Završna osobna prezentacija
  • Individualni feedback svakom polazniku
  • Osobni plan razvoja

vrh stranice