B2B SALES AKADEMIJA

B2B Sales Akademija moderan je program razvoja vještina potrebnih za ostvarivanje boljih prodajnih rezultata te boljih ishoda u pregovorima.

Namijenjen je svim prodajnim i marketinškim profesionalcima koji prodaju proizvode, ideje i rješenja, kao i svima onima koji bi u pregovorima željeli dolaziti do najboljih rješenja.

Trener Domagoj Lipošinović kombinira bogato prodajno iskustvo u vodećim svjetskim tvrtkama s coaching pristupom edukaciji te tako omogućava polaznicima da uče na iskustven način.

Modul 1: Sales Assessment - procjena kompetencija i postavljanje individualnih ciljeva

Na 1. modulu polaznici će proći kroz interaktivni jednodnevni Assessment, dobiti individualni feedback i postaviti si razvojne ciljeve.

TEME:

  • Utjecaj osobnosti na prodajni stil
  • Case study, igre uloga
  • Snimanje i analiza prodajnog razgovora
  • Procjenjivači: ugledni stručnjaci s iskustvom u prodaji

    MODUL 2. Strateški B2B prodajni alati

    Na 2. modulu polaznici će naučiti razliku između prodaje i pregovaranja, ovladati svim fazama prodajnog procesa i naučiti upravljati procesima u prodajnom managementu s ciljem povećanja prometa i profitabilnosti.

    TEME:

  • Strateški dizajn prodajnog procesa: utjecaj vrijednosti, misije i vizije na prodajni proces: tvrtka i ja
  • Tko (ni)je moj kupac?
  • B2B alati u planiranju prodaje
  • Kako postavljati ciljeve (KPI)
  • Segmentacija i kategorizacija kupaca
  • Prodajni lijevak i pipeline
  • Procesi u prodajnom managementu
  • Modul 3: Umjetnost utjecaja u prodajnom managementu (2 dana)

    Na 3. modulu polaznici će usvojiti vještine brzog povezivanja sa sugovornikom, strukturiranja prodajne prezentacije na dojmljiv način te korištenja utjecajnih jezičnih obrazaca za prenošenje ključnih poruka.

    TEME:

  • Elevator pitch: tehnika brze utjecajne prezentacije
  • Kako pričati jezikom kupca
  • Otvorena i zatvorena pitanja, tehnika Papagaj
  • Struktura prodajne prezentacije (4-MAT sistem)
  • Neverbalna komunikacija u prodajnoj prezentaciji
  • Upravljanje pitanjima i prigovorima
  • Modul 4: Napredne pregovaračke vještine (2 dana)

    Na 4. modulu polaznici će kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima unaprijediti svoje pregovaračke vještine i primjenom naprednih pregovaračkih principa naučiti ostvarivati bolje ishode.

    TEME:

  • Harvard Negotiation Model pregovaranja
  • NLP Pregovarački model: okvir slaganja, okvir kontrasta, mijenjanje okvira
  • Svjesni i nesvjesni procesi u pregovorima: upravljanje razumom i emocijama
  • Planiranje i upravljanje ustupcima
  • Tko su naši „teški” pregovarači i kako se nositi s njima
  • Jezični obrasci utjecaja
  • Modul 5: Integracija i certifikacija (1 dan)

    Na 5. modulu polaznici će u završnoj prezentaciju reflektirati na vlastiti razvoj, dobit će strukturirani individualni feedback trenera i izraditi osobni plan razvoja za budućnost.

  • Završna osobna prezentacija
  • Individualni feedback svakom polazniku
  • Osobni plan razvoja

  • vrh stranice