Blog

Upravljanje timom na daljinu

22.09.2021.

Međunarodna istraživanja pokazuju kako promjena načina komunikacije tijekom - dobrovoljnog ili prisilnog, svejedno - rada od kuće smanjuje kvalitetu rada i mogućnosti učenja i napredovanja na poslu. Istraživači su tako proučili podatke o 60.000 Microsoftovih zaposlenika u SAD-u kako bi vidjeli s kim su i kako komunicirali i koliko često. 

5 praktičnih savjeta za bolju organizacijsku kulturu

13.09.2021.

Uvijek imajte na umu da je organizacijska kultura nešto što se gradi. To je način na koji se odnosimo jedni prema drugima, a taj odnos počiva na komunikaciji. Predstavlja stupove oslonca jer, kako kaže Peter Drucker, "Ništa vam ne vrijedi napraviti strategiju ako nemate kulturu koja bi je podržala."

Zaposlite prave ljude na prava mjesta

08.09.2021.

Danas tema zapošljavanja kvalitetnih ljudi postaje sve važnija. Pogrešno zapošljavanje je vrlo skupo. Dok ste Vi osobu ubacili u autobus, pa ste shvatili da na jednom mjestu ne funkcionira, onda ste joj dali mogućnost na novome mjestu i na kraju ste se odlučili za rastanak. Potrošili ste šest mjeseci vremena, dali novac za plaću, imali neproduktivnost, pretrpjeli pogreške, neki se mentor bavio tom osobom i na kraju se sve završilo odlaskom.
Kako Vam se to ne bi dogodilo, morate izbjeći sljedeće tipične pogreške.

Zaposlite prave ljude na prava mjesta

08.09.2021.

Danas tema zapošljavanja kvalitetnih ljudi postaje sve važnija. Pogrešno zapošljavanje je vrlo skupo. Dok ste Vi osobu ubacili u autobus, pa ste shvatili da na jednom mjestu ne funkcionira, onda ste joj dali mogućnost na novome mjestu i na kraju ste se odlučili za rastanak. Potrošili ste šest mjeseci vremena, dali novac za plaću, imali neproduktivnost, pretrpjeli pogreške, neki se mentor bavio tom osobom i na kraju je sve završilo odlaskom.
Kako Vam se to ne bi dogodilo, morate izbjeći sljedeće tipične pogreške.
vrh stranice