Design Thinking Trening

Jeste li se zapitali koju to svoju potrebu vaš korisnik stvarno želi zadovoljiti?
Koliko duboko ste spremni ići i kojih ste se uvjerenja spremni osloboditi na putu da to saznate?

Design Thinking je proces kreativnog rješavanja problema, a ono što ga razlikuje od drugih programa jest da je u srži humanocentričan - fokusira se na ljudsku potrebu koju želimo zadovoljiti.

Metodologija Design Thinkinga potiče organizacije i pojedince da u fokus stave potrebe ljudi za koje stvaraju i tako kreiraju bolje interne procese, proizvode ili usluge.

Na treningu se prolaze faze i kroz iskustveno definiranje istinske potrebe korisnika i disciplinirano razmišljanje, nastoji se doći do najboljeg rješenja.
Istovremeno iterativne i linearne, ove faze nam omogućuju empatiju kroz promatranje i razgovore s krajnjim korisnicima, redefiniranje izazova na kojima se radi, ideaciju i izradu te testiranje jeftinih prototipova novih ideja.

Kroz jasan i strukturiran proces oslobodit ćemo put kreativnom razmišljanju i inovacijama uz konkretna rješenja.

Ovaj pristup koriste mnogi, od startupa do najmoćnijih kompanija koje se percipiraju kao inovativne, fleksibilne i brze u prilagođavanju novim zahtjevima korisnika: Apple, Nike, Microsoft, Netflix, Samsung Electronic, PepsiCo samo su neke od njih.

Uz Design Thinking metodologiju uvjerit ćete se da kreativnost nije osobina već vještina koju možete razviti.

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

Svima! Design Thinking se koristi u najrazličitijim sferama modernog života u poslovnom i društvenom kontekstu.

ŠTO DOBIVATE?

  • Upoznavanje kreativnog načina rješavanja problema
  • Izuzetno interaktivan i zanimljiv trening
  • Sposobnost definiranja potreba korisnika i kreiranja prototipova uzimajući u obzir uvide koje dobivate u procesu
  • Teorijsku osnovu
  • Otvaranje ka novim i originalnim rješenjima